לוחמי חיזבאללה / מלחמת לבנון השלישית בפתח חיזבאללה נערך צה ל מתאמן Jdn חדשות : בערוץ שמתיימר להיות לא פחות מערוץ ממלכתי של ישראל?

לוחמי חיזבאללה / מלחמת ל×'נון ×"שלישית ×'פתח ×—×™×–×'אלל×" נערך צ×" ל מתאמן Jdn ×—×"שות : בערוץ שמתיימר להיות לא פחות מערוץ ממלכתי של ישראל?. בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות. ברקע עומד כל הזמן האיום הגדול על האזור, התוכנית לכיבוש הגליל של חיזבאללה, שבמסגרתה ינסו לחדור לישראל מאות מחבלים, דרך מנהרות ונקודות מתות. בערוץ שמתיימר להיות לא פחות מערוץ ממלכתי של ישראל? לוחמי יחידת העילית ש''נולדה'' בחטיבת גולני נפרדו מהנעליים השחורות והחליפו אותן. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית.

לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : לוחמי צהל, מבעד לעדשת חיזבאללה: עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. לוחמי צהל במובלעת, בתיעוד של חיזבאללה.

חו×
חו×" ×'×"סווא×" כך חומקים לוחמי צ×" ל ממצלמות ×—×™×–×'אלל×" from img.mako.co.il
הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. מצבי חירוםהתמודדות עם אסונות טבע, סיוע לישראלים במצוקה בחוץ לארץ. אחד מחברי קבוצת נציב שאל,ובצדק , איך יתכן שבמאות התקפות בסוריה לא נהרגו אנשי חיזבאללה ואם כן, אז מה קרה פתאום ? חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : חיילי צהל ולוחמי חיזבאללה מנהלים לוחמה באזורי מגורים, בהם חייל ישראלי נורה ופצוע, ומה שחולק הוא החוליה המסתלקת בקומה השנייה, בעוד חובש רץ לעזרתו של החייל שנפגע. בערוץ שמתיימר להיות לא פחות מערוץ ממלכתי של ישראל?

הלווית שישה לוחמי חיזבאללה שנהרגו (כן ירבו ) במתקפה האחרונה סמוך לארסאל, ההלוויה נערכת בביירות בדרום לבנוןpic.twitter.com/vr83kfpq14.

פרוייקט 'אבן משתלבת', שבסופו אמור לעבור לאורך 130 הקילומטרים של גבול הצפון, אמור לסייע לצהל להתמודד מול האיום מצד ארגון 'רדואן' | תכלית החומה היא למנוע את ניסיונות החדירה של לוחמי חיזבאללה לתחומי הארץ. זה אמיתי שכתוב בכותרת לוחמי חיזבאללה? לוחמי חיזבאללה חיסלו בכיר במדינה האיסלאמית. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. מה שמטריד זה מה שאתה לא רואה: הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. לוחמי צהל, מבעד לעדשת חיזבאללה: במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה. על פי המידע, מאות מלוחמי מלציית חיזבאללה שנלחמו לצד משטרתו של הנשיא הסורי בשאר אל אסד. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. לפי דיווח אמריקני בסוף השבוע, לוחמים של חיזבאללה ומיליציות פרו איראניות שבו לדרום סוריה במדים של צבא אסד כדי להטעות את ישראל. עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי.

החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. לא ברור האם מדובר בהרעלה מכוונת (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. המודיעין שלנו על חיזבאללה התחזק משמעותית, מה שאני יודע על חיזבאללה לעומת כמה שנים השתפר באופן גדול טען. לוחמי חיזבאללה חיסלו בכיר במדינה האיסלאמית. במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה.

לצ×
לצ×" צלמי ×—×™×–×'אלל×" לוחמי צ×" ל ×'מו×'לעת from ynet-images1.yit.co.il
לוחמי צהל במובלעת, בתיעוד של חיזבאללה. לוחמי יחידת העילית ש''נולדה'' בחטיבת גולני נפרדו מהנעליים השחורות והחליפו אותן. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. מצבי חירוםהתמודדות עם אסונות טבע, סיוע לישראלים במצוקה בחוץ לארץ. 1 חיזבאללה קובר את מתיו, שחוזרים בארונות קבורה מסוריה, רובם במהירות ובחשאי, חוץ מן הבכירים, שאותם אי אפשר להסתיר. מאות לוחמי חיזבאללה נסוגים בהפתעה מסוריה, כך דיווח היום (שלישי) אתר ג'נוביה הלבנוני. בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות. צלמי ארגון הטרור תיעדו גם היום (א') את הלוחמים שפועלים במבצע מגן צפוני, והפעם ממרחק קטן במיוחד.

לוחמי צהל במובלעת, בתיעוד של חיזבאללה.

על פי המידע, מאות מלוחמי מלציית חיזבאללה שנלחמו לצד משטרתו של הנשיא הסורי בשאר אל אסד. זה אמיתי שכתוב בכותרת לוחמי חיזבאללה? החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. מטרת המכשול והעבודות ההנדסיות היא ניצול הקרקע למען עיכוב חיזבאללה והגנה על תושבי הצפון. חיילי צהל ולוחמי חיזבאללה מנהלים לוחמה באזורי מגורים, בהם חייל ישראלי נורה ופצוע, ומה שחולק הוא החוליה המסתלקת בקומה השנייה, בעוד חובש רץ לעזרתו של החייל שנפגע. רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי. אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות. בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות. ברקע עומד כל הזמן האיום הגדול על האזור, התוכנית לכיבוש הגליל של חיזבאללה, שבמסגרתה ינסו לחדור לישראל מאות מחבלים, דרך מנהרות ונקודות מתות. מאות לוחמי חיזבאללה נסוגים בהפתעה מסוריה, כך דיווח היום (שלישי) אתר ג'נוביה הלבנוני. בערוץ שמתיימר להיות לא פחות מערוץ ממלכתי של ישראל? הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו לפנות בוקר (שני) במזרח סוריה.

הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי. הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול :

כך נראית חומת ×
כך נראית חומת ×"×'טון ×"×—×"ש×" ×'×'×'ול ×"צפון שתעצור את כוח ר×"ואן של ×—×™×–×'אלל×" from www.idf.il
לא ברור האם מדובר בהרעלה מכוונת (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מה שמטריד זה מה שאתה לא רואה: בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות. זה אמיתי שכתוב בכותרת לוחמי חיזבאללה? לוחמי צהל במובלעת, בתיעוד של חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי. אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות.

בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות.

שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי. מדובר ככל הנראה בפעילי חיזבאללה, שניסו להתקרב למרחב העבודות הטכנולוגיות במובלעת בחסות מזג. 1 חיזבאללה קובר את מתיו, שחוזרים בארונות קבורה מסוריה, רובם במהירות ובחשאי, חוץ מן הבכירים, שאותם אי אפשר להסתיר. מצבי חירוםהתמודדות עם אסונות טבע, סיוע לישראלים במצוקה בחוץ לארץ. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : המודיעין שלנו על חיזבאללה התחזק משמעותית, מה שאני יודע על חיזבאללה לעומת כמה שנים השתפר באופן גדול טען. הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. אחד מחברי קבוצת נציב שאל,ובצדק , איך יתכן שבמאות התקפות בסוריה לא נהרגו אנשי חיזבאללה ואם כן, אז מה קרה פתאום ? מאות לוחמי חיזבאללה נסוגים בהפתעה מסוריה, כך דיווח היום (שלישי) אתר ג'נוביה הלבנוני. לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק. בשבת אחר הצהרים זיהו לוחמי צהל שפעלו בשטח ישראל, במובלעת מצפון לגדר המערכת בגזרה המזרחית שלוש דמויות.

לפי דיווח אמריקני בסוף השבוע, לוחמים של חיזבאללה ומיליציות פרו איראניות שבו לדרום סוריה במדים של צבא אסד כדי להטעות את ישראל חיזבאללה. הלווית שישה לוחמי חיזבאללה שנהרגו (כן ירבו ) במתקפה האחרונה סמוך לארסאל, ההלוויה נערכת בביירות בדרום לבנוןpic.twitter.com/vr83kfpq14.

Posting Komentar

0 Komentar